هنری

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به یک سریال پرطرفدار در این روزها تبدیل شده است و اکثر مردم آن‌را دنبال می‌کنند. موضوع این سریال از موضوع نمایشنامه هملت شکسپیر الهام گرفته شده است. ژانر این سریال جنایی درام است و کارگردان آن محمدحسین مهدویان است. تهیه کنندگی این سریال را محمدرضا تخت کشیان برعهده دارد و به‌طور اختصاصی برای شبکه فیلیمو ساخته شده است. فیلمبرداری این سریال در اواخر سال 1399 آغاز شد و تا تابستان 1400 ادامه داشت. اکران آن هم در اواخر بهار 1400 آغاز شد و تا شهریور همان سال ادامه پیدا کرد. در این مقاله از سایت اقشار به طور خلاصه درباره سریال زخم کاری ب شما توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

بازیگران سریال زخم کاری

در این سریال بازیگران مشهور و به‌نامی ایفای نقش کرده‌اند که از آن میان می‌توان جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، هانیه توسلی و مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی ومه لقا باقری را نام برد.

بازیگران سریال زخم کاری

بازیگر افغانی سریال

مرتضی امینی تبار بازیگر افغانی تبار این سریال است. این بازیگر اصالتا افغانی است و سال 1378 در شهر قم به دنیا آمده است. پدر و مادر وی حدود 25 سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کرده‌اند و اصالتا جزو تاجیک‌های افغانستان به شمار می‌آیند. مرتضی امینی تبار در دانشگاه بازیگری خوانده است و کار خود را با تئاتر دانشجویی شروع کرد.

بیشتر بخوانید: لیستی از غذای فوری و ارزان

موضوع سریال زخم کاری

موضوع این سریال بر فساد حاکم بر اقتصاد جامعه دلالت دارد؛ از این رو طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. مالک یا همان جوادعزتی، برای رسیدن به مالکیت هلدینگ ریزآبادی که متعلق به عمویش ( سیاوش طهمورث) و ارث خانوادگی می‌باشد، وی را از سر راه برمی‌دارد که بعد ازآن داستان‌های عجیب و غریبی اتفاق می‌افتد.

برنامه ریز بیشتر این اتفاقات حتی مرگ عموی مالک، سمیرا ( رعناآزادی ور) همسر جوادعزتی است که از سالها پیش نقشه بالاکشیدن ثروت آن‌ها را کشیده بود… .

این داستان‌های جنایت خانوادگی، همراه با مثلت عشقی و خشم و کینه درهم آمیخته شده‌اند تا داستان سریال را برای مخاطب جذاب‌تر کنند. همین‌طور تک تک بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند به فیلم رنگ و روح خاصی بخشیده‌اند و از این نظر می‌توان کارگردان را تحسین کرد.

متشکر از امتیاز دهی شما
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا